vrijdag 30 oktober 2009

Naar de kapper!


Deze foto is van Bruno alias de Engelse komiek Sacha Baron Cohen

Het lastige van haar is dat het niet gewoon langer groeit, maar dat het op een gegeven moment raar gaat zitten. Alsof het wil protesteren. Ik geef er volgende week maar aan toe door naar de kapper te gaan. Ik heb vrij eenvoudig haar, maar toch zou ik wel eens wat anders willen. Even googelen en ja hoor, het barst van de mooie alternatieven. Wel veel mogelijkheden voor dames. Maar er zaten ook wel aardige kapsels tussen voor de heren. Schrik niet als je mij in levenden lijve volgende week ergens tegenkomt. Ben ik bij Bruno geweest. Ik wou gewoon eens wat anders!


Hairextensions zijn toch niets voor mij

Leuk voor naar m'n werk

Dropveters, een idee?

Beetje lastig 's ochtends met al die krulspelden

En dan ook een poedel aanschaffen

Nee, Hells Angels trekt mij niet

Als ik wat ouder word misschien

Recycling van dode huisdieren

Elektroshock?

Een haarlicopter!

Briljant, deze vinding! Schrikt zakkenrollers af!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten