zaterdag 15 augustus 2009

cosmetische chirurgie

Ik zou maar één advies willen geven: doe het niet! Zo u lelijk bent, gebruik make-up, een pruik, hoofddoek, desnoods een boerka, maar laat je niet snijden! Kost ook nog eens een hoop. Dat geld kun je beter uitgeven aan een goede visagist, kapper, dresser!
Maar laten we ook eerlijk zijn: je hebt gradaties in lelijkheid. Als je grondig verpest bent door dr. Cutgraag is er echter niets meer aan te doen. Dan ben je een gewoon een monster! 3 monsters:
1 Jocelyn Wildenstein, USA;
2 Marijke Helwegen, NL;
3 Iemand die erg stotterde toen hij bij de tattooshop vroeg om een ringetje, GB.

1

2

3

3 opmerkingen:

  1. Het spijt me wel, maar dit is wel heel kort door de bocht. Mensen realiseren zich niet meer dat het niet altijd maar om uiterlijk gaat. Marijke Helwegen, vooruit geen aantrekkelijke dame. Maar wel een heel mooi mens.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauwie wat eng joh doe is normaal tja het is je eigen leven maar ik zou het nooit van me leven doen bah te eng niet nromaal maar staan ze in het wereld recoor boek ??? als iemand het wete meld ik vind het namelijk interesant.......

    BeantwoordenVerwijderen