dinsdag 10 november 2009

Bierseksualiteit


‘Hop hop’ zei mijn moeder altijd, als ik naar bed moest. Daar zit wel wat in. In hop, bedoel ik dan. Want hop is een oude klimplant die ingrediënten bezit met kalmerende eigenschappen. Goed dus voor de nachtrust. Aangezien in bier hop is verwerkt, mag ik aannemen dat dit een van de redenen is dat je van bier slaperig wordt. Maar er is nog iets met hop: het ondersteunt het vrouwelijk oestrogeen, dat verantwoordelijk is voor vrouwelijke kenmerken en het vermindert (bij mannen althans) seksuele overactiviteit.
Moet ik bang zijn dat ik borsten krijg van bier? Als man zal dat zo’n vaart niet lopen, hooguit krijg je er een bierbuik van. Dat je echter niet te veel bier moet drinken als man als je je vrouw ’s avonds in bed nog wilt trakteren op een geanimeerde vrijpartij, zal evenwel duidelijk zijn. In dat geval kan je je vrouw dan beter een extra biertje toedienen want bij vrouwen werkt bier andersom. Vrouwen met een beetje alcohol op worden bovendien wat losser, en van bier worden ze dan nog een stukje vrouwelijker ook (zie foto). Dus mannen, er is maar één advies: samen een lekker biertje en dan hop, het bed in. O ja, deze video wil ik je niet onthouden: een meesterwerkje!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten