maandag 30 november 2009

Creatief met boeken



Zo vlak voor de vakantie heb ik amper tijd om te lezen. Kan ik immers doen als ik eenmaal in het vliegtuig zit of lekker onder de palmbomen aan het strand. Mijn huis puilt uit van de boeken, niet alleen omdat ik zoveel boeken bezit maar ook omdat mijn huis te klein is en te vol met allerlei spullen. Boeken kunnen we maar moeilijk wegdoen. Mijn collega die bijna gepensioneerd is en volgend jaar naar een kleiner stulpje verhuist verzuchtte dit ook al. Je moet creatief zijn om iets met die boeken te doen die je niet meer gebruikt en die De Slegte niet van je wil overnemen. Hier zijn een paar oplossingen voor Handige Harry of Slimme Tim: creatief met boeken Part 1.

Als je die overtollige boeken niet meer ziet zitten: ga er dan zelf lekker inzitten. De boekstoel.



Een boekenboekenplank lijkt me een intelligente oplossing, alleen de verankering in de muur is een vraagteken.



Allicht handig zo'n lichtje bij een licht werkje!


En dan natuurlijk de driedimensionale boeken: alleen voor in de vitrinekast.
1. Een spannende thriller


2. Een ridderroman

3. Piratenroman


Een ultieme ruimtewinner. Nu het dak nog!

2 opmerkingen:

  1. Nou, die driedimensionale boeken zijn wel prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een SUPER-BLOG!! Alleen jammer dat je er reclame op heb staan!! :(
    Groetjes Merel (12 jaar)

    BeantwoordenVerwijderen