donderdag 5 november 2009

Modderfucking modder



Het bestaat echt: de site van carstuckgirls. Niet voor meisjes dus, maar voor zielige mannen. Mannen die graag meisjes in auto's zien rijden die vervolgens in de soppige modder of het rulle zand vastdraaien. Dat soort mannen scheppen er genoegen in om te zien hoe hulpeloos de dames hun schaarse kleding besmeuren, tot hun hakken in de blubber verdwijnen, hun auto niet beheersen - enzovoorts. Ik denk dat deze afwijking waarschijnlijk te wijten is aan een enorme zelfoverschatting en misplaatste superioriteit. Zijn het die testosteron-cowboys van het gehalte opgepompte biker / motorduivel? In ieder geval lijkt het erop dat de op carstuckgirls geilende randdebielen een brein hebben ter grootte van een walnoot aangezien de rest van hun toch respectabele schedelomvang wordt ingenomen door het mannelijk hormoon.

Ik vind dit soort seksueel getinte afwijkingen nogal vrouwvijandig, en dat is het enige wat ik er echt op tegen heb. Verder vind ik het vooral ontzettend lachwekkend. Dat die modellen met opblaasbare tieten er aan meewerken, vind ik het ergste. Maar ja, voor harde dollars doen die walnootblondjes waarschijnlijk echt alles. En er is blijkbaar een markt voor, of het moet zijn dat vermaledijde bloggers zoals ik die dit fenomeen ontdekken de bezoekersstatistieken van dit soort sites in de war schoppen. Genoeg geluld. Have a look @ WWW.CARSTUCKGIRLS.COM/

Deze dames zijn ook "achterbaks" (letterlijk) maar zul je niet tegenkomen op de site van carstuckgirls

Geen opmerkingen:

Een reactie posten