vrijdag 30 juli 2010

De naakte waarheid



Binnenkort ga ik weer vliegen. Dan krijg ik weer die saaie instructievideo's met info wat je moet doen als de luchtdruk wegvalt, hoe je je veiligheidsriemen vast moet snoeren en nog meer van die zaken die ik al uit m'n hoofd ken. Air New Zealand kent de klant blijkbaar zeer goed en heeft moeite gedaan om de instructies op een ludieke, maar toch heldere manier over te brengen. Welke manier dat is, moet je zelf maar bekijken. Wel goed opletten. Weet je het aan het eind nog niet, kijk dan maar eens goed naar de stewardess die aan het einde van het filmpje het gangpad uitloopt. Erg geinig.
Er zijn ook vliegmaatschappijen die nudistenvluchten aanbieden en een die naakt parachutespringen aanbiedt. Ik weet het niet, het lijkt me nogal koud. Straks bevriest alles nog. Alleen het idee al!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten