zondag 21 februari 2010

Sorry, ik was te snel!


Misverstand. Ik dacht dat de PvdA zich te zeer had vastgelegd in haar verkiezingsprogramma ten aanzien van Uruzgan. Bij nader inzien was dit niet zo, ik heb het programma van 2006 er nog eens op nageslagen. Daarom heb ik mijn tendentieuze artikel van gisteren op deze plek verwijderd. Mijn excuses daarvoor. Volgens mij is niet Wouter, maar Maxime zijn boekje te buiten gegaan en heeft hij voor zijn beurt met Rasmussen (NAVO) getwitterd en Wouter voor het blok gezet door Rasmussen aan Nederland verlenging van de Uruzganmissie te vragen. Dat is niet netjes gezien het regeerakkoord, waarin was afgesproken dat de Nederlandse troepen eind dit jaar uit Uruzgan zouden zijn vertrokken!
Ik zal voortaan wat meer onderzoek doen voordat ik mijn mening op deze blog ventileer. Het kan maar zo dat je de plank misslaat! Vergissen is menselijk, en daar kan Maxime van meepraten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten