donderdag 9 juni 2011

Overbodige bladen



Het eerste absurde nummer is er: FFM, afkorting van Fabulous Football Magazine (of zoiets)en heeft voor dit eerste exemplaar 30.000 stuks laten drukken. Het is gemaakt naar een idee van Leyla Sinouh, een voetbalvrouw (van keeper Sinouh) die zich blijkbaar verteld heeft bij het opsommen van alle andere voetbalvrouwen. Waarom? Dit blad gaat enkel en alleen over voetbalvrouwen. En daar zijn er geen 30.000 van - denk ik.
Wat staat erin? De ups en downs. De worstelingen die Gooise vrouwen moeten doorstaan. Koop ik dat Gucci-tasje of wordt het toch een Chanel? Zal ik die nieuwe Maserati in roze of in lichtblauw bestellen? Jongens, vanochtend toch wat meegemaakt! Stond de postbode ineens voor mijn deur! Ik was natuurlijk in mijn négligé... ja zeg, wat wil die gast? Het is twee uur in de middag! Dan ben ik net aan mijn eerste toastje met truffel toe.
Kortom, alles wat er zoals dagelijks speelt buiten het groene gras van het stadion - van mensen die niet weten hoe ze hun tijd moeten vullen en van gekkigheid maar een hot glossy magazine uitbrengen. Ze bestaan echt.
Waarschijnlijk vergis ik me, en zijn er echt dwaze wijven die zo'n blad op hun nachtkastje hebben liggen. Nou ja, het zijn voetbalvrouwen. Dat zijn meestal wel knappe maar niet de allerintelligentste dames die er rondlopen. Zijn getrouwd met voetballers, mannen die geld hebben, hard werken en thuis geen slimme opmerkingen willen en vooral iets leuks om mee te dollen onder de lakens. En als ze daarvoor te moe zijn, kan vrouwlief gewoon in de FFM bladeren, de afgedrukte facebook van voetbalvrouwen. FFM, weer een blad erbij. Ben je nog nieuwsgierig, klik dan


HIER


Onder: Sexy Sinouh, de initiator van FFM

2 opmerkingen:

  1. Het lijkt mij een super leuk blad hoor! Maar ik ben denk ik al te laat met hem te kopen... Helaas. Weet iemand misschien hoe ik toch nog aan het blad kan komen? Vast bedankt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gewoon uit de prullenbak vissen, Miss Moreno

    BeantwoordenVerwijderen