maandag 27 september 2010

Loopjongens

Ik heb, moet ik schaamteloos toegeven, vaak de neiging om bijvoorbeeld zebrapaden over te steken op een rare manier, stijf en spastisch, vooral met een veel te lange jas aan en met grote stappen. En dat terwijl iedereen in de auto en op straat toekijkt. Het is een neiging die ik maar moeilijk kan onderdrukken. Vast een afwijking van mij. Helaas kunnen maar weinigen dit soort gevoel voor humor waarderen. Dat er, letterlijk, meer van die halve garen rondlopen zoals in Monty Python's Ministry of Funny Walks van John Cleese of deze Japanse vrienden die zichzelf 'World Order' noemen, is een zegen. Ik voel mij allang niet meer alleen met mijn gekte. Er zijn wel meer 'loopjongens'.



Andere Japanners kunnen er ook wat van:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten