dinsdag 2 maart 2010

Uit je dak gaan


In Duitsland moeten ze gedacht hebben: waarom doen we het niet een keer helemaal anders? Waarom draaien we de boel niet een halve slag om?
“Die Welt Steht Kopf” is een soort museum op het eiland Usedom in de Baltische Zee. Het huis is ontworpen door de twee onbekende grootheden Klaudiusz Golos en Sebastian Mikiciuk.
Er zijn in het verleden wel vaker vreemde ideeën uit Duitsland aan komen waaien, maar deze keer is het nogal onschuldig. Dacht ik. Totdat ik me ineens realiseerde dat het naar de wc gaan echt problemen oplevert. Op de kop poepen gaat heel moeilijk. Niet dat ik het geprobeerd heb, maar ik kan het me zo levendig voorstellen. Wel een leuk project, om zo'n omgekeerd huis te bouwen. Zou prima in de Efteling passen. KLIK MAAR EENS HIER.
Maf? Uniek? Wel nee! Er zijn véél meer van dit soort grappen uitgehaald. Kijk maar eens op deze website: KLIK HIER.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten