Posts tonen met het label cosmetische chirurgie. Alle posts tonen
Posts tonen met het label cosmetische chirurgie. Alle posts tonen

zaterdag 15 augustus 2009

cosmetische chirurgie

Ik zou maar één advies willen geven: doe het niet! Zo u lelijk bent, gebruik make-up, een pruik, hoofddoek, desnoods een boerka, maar laat je niet snijden! Kost ook nog eens een hoop. Dat geld kun je beter uitgeven aan een goede visagist, kapper, dresser!
Maar laten we ook eerlijk zijn: je hebt gradaties in lelijkheid. Als je grondig verpest bent door dr. Cutgraag is er echter niets meer aan te doen. Dan ben je een gewoon een monster! 3 monsters:
1 Jocelyn Wildenstein, USA;
2 Marijke Helwegen, NL;
3 Iemand die erg stotterde toen hij bij de tattooshop vroeg om een ringetje, GB.

1

2

3